Ce înseamnă marketing la un mare muzeu?

Invitata lui Ștefan Ciochinaru la emisiunea ”Întâlniri Capitale” a fost Angelica Iacob, șefa Departamentului de Relații Publice – Marketing și Proiecte Culturale de la Muzeul București.

Când spunem ”muzeu” ne gândim la tablouri și obiecte vechi, dar se fac multe eforturi pe partea de marketing pentru succesul instituției.

”Marketingul s-a dovedit a fi extrem de util nu doar zonei de business, ci și zonei culturale. Este foarte important și pentru un muzeu să existe oameni care să cunoască toate tipurile de public. În funcție de gusturile fiecărei categorii, noi creăm evenimente. Și, spre bucuria noastră comunitatea apreciază”, a explicat Angelica Iacob.

Află totul despre munca depusă în cadrul unui muzeu, urmărind întreaga emisiune.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns