Despre „servicii complete”…

Sursa foto: rci.com

Nu exista practic nicio diferenta intre oameni si caini in ceea ce priveste reactia la unele cuvinte care au o rezonanta aparte. Cainii se bucura si dau din coada la auzul cuvintelor “aport”, “mancare” sau “afara”; oamenii se bucura si ar da si ei din coada daca ar avea atunci cand aud “preturi avantajoase”, “la doar” sau “servicii complete” (all inclusive).

O sa zabovim putin, cu permisiunea voastra, la aceste “servicii complete”. Astept cu mare nerabdare ziua in care sa gasim macar si o singura oferta de “servicii incomplete”. Cat despre oferta de “servicii complete”, cea mai tentanta nu poate fi decat oferta de “servicii funerare complete”. Sa nu cumva sa credem ca vin baietii de la pompe funebre, vad care e treaba si pleaca fara sa isi completeze serviciile lor complete.

Si de ce sa nu fim sinceri pana la capat? Reactionam pozitiv precum cainii la “servicii complete”, asta e clar, dar presupun ca toata lumea isi doreste ca “serviciile funerare” sa nu fie chiar atat de complete. Sa nu aiba si o completare sub forma de clienti.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns