The Boss Baby: Cine-i şef acasă? – rivalitate frăţească folositoare

Distribuitorii de film s-au orientat bine şi au ales premiere potrivite cu ideea lumească de sărbătoare, adică două comedii. Ne oprim azi la foarte simpatica şi ataşanta animaţie pentru întreaga familie „The Boss Baby”, ce rulează, cu inutilul subtitlu „Cine-i şef acasă?” şi doar într-o destul de reuşită variantă dublată în limba română, la Glendale Studio şi toate cinematografele de mall. Aşa că nu vă veţi putea bucura, din păcate, de contribuţia importantă adusă acestei comedii de actori precum Alec Baldwin, Jimmy Kimmel, Lisa Kudrow, Steve Buscemi, Tobey Maguire sau Miles Balkshi, care şi-au împrumutat vocile personajelor din această producţie DreamWorks.

Dacă aveţi copii, s-ar putea să ştiţi, sau e posibil să vă amintiţi din propria copilărie care sunt reacţiile unui copil de 7 ani, atunci când apare un bebeluş în casă captând aproape întreaga atenţie a părinţilor şi provocând multă agitaţie în jurul său. Despre asta e vorba în această animaţie cu multă acţiune, inspirată de foarte bine vânduta carte de ilustraţii a Marlei Frayee, povestea fiind spusă din perspectiva unui puşti cu o imaginaţie foarte bogată, pe nume Tim, care se simte abandonat. Regizorul Tom McGrath, cunoscut pentru cele trei blockbustere Madagascar, a fost impresionat de carte şi şi-a adus aminte de propria copilărie în care el a fost „Boss Baby”. Aşa că a conceput filmul acesta ca pe un omagiu adus fratelui său mai mare.

Personajul titular este cel mai neobişnuit bebeluş, el fiind adus acasă la Tim nu de o barză, sau măcar de părinţi, ci de un taxi, purtând, de la bun început, un costum şi cărând o servietă. Rivalitatea inscată între cei doi fraţi dispare abia după ce Tim descoperă că Boss Baby este, de fapt, un spion sub acoperire aflat într-o misiune secretă, însă pe care doar el îl poate ajuta să şi-o îndeplinească. De aici porneşte o aventură nebunească în care cei doi mici şi în aparenţă neînsemnaţi parteneri contracarează acţiunea unui malefic om de afaceri care urmărea să înlocuiască, printr-o deosebită campanie de marketing, dragostea oamenilor pentru bebeluşi cu cea pentru … căţeluşi. Astfel, fratele cel mare primeşte câteva lecţii de la cel mic despre ceea ce este cu adevărat important.

Producătoarea Ramsey Naito, a cărei experienţă de mamă se regăseşte în „The Boss Baby”, are dreptate când declară: „în timp ce filmul este foarte amuzant şi distractiv, firul poveştii se conecteză cu spectatorii pe foarte multe niveluri emoţionale.” Pe lângă implicarea sentimentală, această animaţie, ce utilizează foarte bine tehnica 3D, vă va cuceri prin acţiunea foarte bine construită, până la nivel de detaliu, precum şi datorită desenelor foarte frumoase, al căror aspect se schimbă atunci când prezintă ceea ce Tim îşi imaginează. De asemnea, muzica lui Hans Zimmer susţine acţiunea în momentele tensionate, punctate ca într-un film de Hitchcock, fiecare stare primind sonoritatea sa aparte: jucăuşă, dacă e vorba de copilărie, sau a unui film cu spioni.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns