Neamț=bere, român=miere!

În întreaga lume, germanii sunt asociați cu berea, iar elvețienii cu băncile și ceasurile. Conform unor studii recente, românii sunt asociați cu mierea! Tocmai de aceea, mierea ar trebui să fie transformată în brand de țară. Din Japonia până în Statele Unite și Australia, se mănâncă miere românească și sunt apreciate cosmeticele pe bază de produse ale stupului.

Un desert sănătos, dar și un produs natural cu multiple proprietăți curative, mierea ne îndulcește viața la propriu și la figurat, deopotrivă. Totuși, în România nu este încă apreciată la justa ei valoare.

În această seară, la Întâlniri Capitale, invitata Ioanei Brusten, consultantul de comunicare Apidava, Cecilia Caragea, vine cu o pledoarie bine documentată în favoarea mierii românești.

Vezi aici arhiva emisiunii Întâlniri Capitale

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns