Şofer de București – unul din doi români și-ar cumpăra mașină hibrid sau electrică

Unul din doi romani ar opta pentru un mijloc de mobilitate mai putin poluant, cum ar fi vehiculul hibrid (3 din 10) sau electric (2 din 10), daca infrastructura ar fi suficient de dezvoltata si costul de achizitie ar fi unul accesibil.
Potrivit unui studiu realizat in tara noastra, 7 din 10 romani din orasele mari ale tarii considera ca motorul electric si bateriile performante vor avea un impact major asupra transportului urban.

In acelasi timp, 7 din 10 respondenti declara ca orasele mari din Romania nu dispun de suficiente statii de incarcare pentru a mentine autonomia autovehiculelor electrice, potrivit aceluiasi studiu.

Care sunt totusi motivele care ii impiedica pe romani sa cumpere masini electrice?
In primul rand este vorba de costul de achizitie, de autonomia limitata si de durata mare de incarcare.
Studiul mai arata ca masina este mijlocul de transport urban preferat de cei mai multi dintre romani (6 din 10 respondenti), pe cand bicicleta este un mijloc de transport preferat de numai 2 din 10 romani.

Pe de alta parte jumatate dintre respondenti cred ca intretinerea unui autovehicul electric este mai putin costisitoare decat intretinerea unui autovehicul cu motor termic, iar cei mai multi realizeaza ca numarul masinilor electrice va creste, datorita interesului din ce in ce mai ridicat pentru modalitati de transport care nu polueaza.
Probleme sunt cauzate si de infrastructura Romaniei…60% dintre romani spun ca orasele din tara noastra nu sunt pregatite pentru mobilitatea electrica.

Intrebati care ar fi cele mai eficiente metode de reducere a poluarii in orasele mari din Romania, 7 din 10 romani considera ca autobuzele electrice reprezinta solutia perfecta, in vreme ce 60% cred ca bicicleta, tricicleta sau mopedul contribuie cu adevarat la reducerea poluarii.

Studiul, initiat de CEZ Romania, a fost realizat de catre iVox, pe un esantion de 1.668 de respondenti provenind din orase mari (peste 100.000 locuitori).

INDUSTRIAL MARKETING, liderul pietei romanesti de cardane auto, v-a prezentat rubrica dedicata soferilor bucuresteni!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns