Situatia cardurilor de sanatate
Articol de Sabina Lapadatescu, 23 ianuarie 2015, 13:45
In prezent, la Casa de Asigurari Medicale Bucuresti se desfasoara actiunea de sortare a celor 177.089 carduri nationale returnate de catre Posta Romana.
Persoanele care nu au primit cardul prin serviciile postale si doresc sa isi ridice cardul national de la sediul CASMB (chiar daca se va decide distribuirea acestora prin medicii de familie) vor depune o cerere la care vor anexa o copie dupa actul de identitate, urmand a fi contactati pentru a li se comunica data la care sunt programati.
Asiguratii care au primit carduri nationale de asigurari sociale de sanatate cu date personale incorecte, le-au pierdut/distrus sau li s-au furat, pot solicita eliberarea unui nou document, in baza cererii si declaratiei pe propria raspundere.
O categorie aparte de asigurati raman tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 26 de ani, aflati in procesul de invatamant. Pentru a obtine davada calitatii de asigurat, acestia trebuie sa prezinte la Casa o copie dupa actul de identitate, o adeverinta din care sa rezulte calitatea de elev sau student, dovada din care sa reiasa inscrierea in cadrul unei scoli postuniversitare/ universitare / masterat dar si o declaratie pe propria raspundere ca nu au realizat venituri de la implinirea varstei de 18 ani.
Documentele se pot transmite prin serviciile postale sau pot fi depuse direct la oricare dintre registraturile CASMB situate la urmatoarele adrese:
Str. Sergent Matei N. Dumitru nr. 1-3, sector 2, Bucuresti
Str. Gheorghe Titeica, nr. 142, sector. 2, Bucuresti
Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector. 1, Bucuresti
Programul de lucru cu publicul este luni, marti, miercuri intre orele 8:30 – 14:30 si joi de la 12:00 la 18:00.