Clienții băncilor spun că nu au primit informații suficiente
Articol de , 16 martie 2015, 22:35
Tot mai mulți consumatori reclamă că nu au fost informaţi suficient la momentul semnării contractelor de credit.
Aceștia spun că le-a fost pusă la dispoziție o documentație stufoasă, greu de înțeles pentru o persoană fără cunoștințe în domeniul economic, a declarat șeful serviciului produse financiare din cadrul ANPC, Mihaela Manolescu.
O altă problemă des întâlnită în reclamațiile depuse la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor se referă la faptul ca în prima faza de acordare a împrumuturilor, pașii sunt destul de simpli.
Uneori sunt doar discuții telefonice, modalitate ce duce în eroare potențialul client şi îl pune în situaţia de a accepta semnarea contractului.
Pe de altă parte produsele bancare sunt destul de puțin cunoscute în rândul românilor, aceștia fiind familiarizați în special cu cardurile de debit și credit, a declarat directorul general al Institutului Bancar Român, Gabriela Hârţescu.