Radio România rămâne în topul preferințelor ascultătorilor!
Articol de Sabina Lapadatescu, 8 septembrie 2015, 11:42
Radio România se menține în topul audienței radio!
Peste 4,5 milioane de ascultători aleg zilnic programele Societății Române de Radiodifuziune: Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor și Rețeaua Studiourilor Regionale, ceea ce reprezintă global o cotă de piață de aproximativ 30%.
Radio România Actualități îsi meține poziția de lider pe piața de radio din România cu cota de piață de 13,8% la nivel național, 14,4% în mediul urban și de 14,8% în Bucuresti, după cum relevă datele de audiență publicate pentru perioada mai – august din acest an.
Studiul de Audienţă Radio a fost efectuat de IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL, pe un eşantion de 9.445 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban şi 2.045 în mediul rural.
Studiul a cuprins 1.156 de localităţi, dintre care 306 în mediul urban şi 850 în mediul rural.
Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).