Compania Enel, amendată de Protecţia Consumatorilor
Articol de Sabina Lapadatescu, 12 ianuarie 2016, 14:18
Enel va modifica acele clauze considerate agresive din contractele cu clienţii rezidenţiali! În acest caz este necesară și o decizie de la ANPC care să aplice regula tuturor furnizorilor ce activează pe piaţa concurenţială, precizeaza compania.
Marți, Enel a fost amendată de Protecţia Consumatorilor. Sancțiunea se ridică la 13.000 de lei.
Amenda a fost aplicată deoarece Enel percepea penalităţi de la cei care voiau să denunţe anticipat contractul de furnizare de energie. Compania le impunea consumatorilor să achite 400 de lei pentru fiecare lună rămasă din contract la momentul rezilierii.
Potrivit ANPC, mulţi clienţi erau obligaţi să păstreze relaţia cu Enel, deşi legea le permite să aleagă un alt furnizor.
Conform oficialilor Enel, penalitatea la care face referire ANPC reflectă costurile adiţionale pe care compania le-ar putea avea în cazul în care clientul decide să înceteze contractul înainte de termen.
Material realizat de Alina Bogoi
Sursă: Agerpres