Clientul nostru, stapanul nostru
Articol de , 16 martie 2016, 10:54 / actualizat: 16 martie 2016, 13:24
Sorin Mierlea, Presedintele Organizatiei pentru Protectia Consumatorilor „InfoCons” a fost aseara la Linia de Noapte atat un invitat charismatic cat si unul foarte bine informat.
Dincolo de importanta zilei de 15 martie care reprezinta, si nu doar formal, Ziua Internationala a Drepturilor Consumatorilor, Sorin a abordat o multime de subiecte conexe, fiecare dintre ele conturand si ideea ca fiecare dintre noi este un consumator de bunuri si servicii si acest lucru trebuie sa fie insotit si de o implicare directa in evitarea oricaror disfunctionalitati in relatia ofertant – consumator.
Cel care investeste intr-un produs trebuie sa fie informat, sa aiba posibilitatea de a sti ca poate sa aleaga in mod corespunzator, ca exista cadrul legal pentru sesizarea oricaror nereguli si ca are dreptul de a beneficia de produse de calitate.