Atelier de vestimentaţie pentru adolescenţi
Articol de , 15 aprilie 2016, 13:29
Atelierul de vestimentaţie, locul unde îţi poti realiza brandul personal ajunge astăzi în sectorul 6.
Tinerii primesc sfaturi despre cum este adecvat să se îmbrace la şcoală, pe strada si la petreceri dar si ce inseamna decenţa.
Gabriela Andreea Urda, consultant de comunicare şi stilist personal, le explică adolescenţilor despre legatura care există între modul în care se imbracă şi integrarea intr-un grup.
Cu o ţinută adecvată, construită de o personalitate armonioasă, adolescentul are şanse mari să devină o sursă de inspiraţie pentru grupul din care face parte, este concluzia specialistilor.
Aceştia susţin că paşii pe care copiii şi adolescenţii îi fac acum, cât de bine relaţionează, se adaptează, sau modul în care colaborează sunt importanţi pentru viitor.
Datele arată faptul că aproape jumătate din copiii din România au fost, la un moment sau altul, victime ale bullying-ului, adică ale abuzului emoţional repetat care se caracterizează prin încercarea de a obţine supremaţia asupra grupului.
Este dificil ca, zilnic, adolescentul să fie înconjurat de colegi care râd de el, de hainele lui, de familie, de orice face sau spune, să îndure vorbe jignitoare, ironii, excludere şi umilinţă.
Consecinţele pe termen lung sunt devastatoare pentru personalitatea fragilă, în dezvoltare, apreciază organizatorii iar şcoala este mediul în care se manifestă cel mai des lupta pentru putere.
Atelierul, care se desfăşoară astăzi de la ora 15.00 la Centrul de Recreere şi Dezvoltare Personală ”Conacul Golescu Grant” este o parte a campaniei de educare şi conştientizare în şcoli şi licee, numită Rebranding Youth, proiect demarat de Parenting PR: Ana Nicolescu şi Ioana Predoiu – specialiste pe nişa de parenting.
Atelierul propus este extrem de util pentru a dărâma miturile legate de aspect pe care adolescenţii îşi construiesc imaginea despre lume şi viaţă, imagini şi concepte tabu despre care în familie sau la şcoală nu se discută, sustin organizatorii.
Domeniile atinse în campanie sunt vestimentaţie, nutriţie&mişcare, frumuseţe&make-up.