Managementul în sport este încă la început
Articol de , 12 octombrie 2016, 23:09
Într-o perioadă în care sportul marchează un declin, un grup de tineri entuziaşti au organizat în premieră în România prima Conferinta de Marketing Sportiv.
Prezenţi la eveniment au fost reprezentanţi ai mai multor companii,federaţii şi ONG-ri, care sunt implicate în mod activ în activităţi sportive.
Au fost prezenţi de asemenea, multipla campioană olimpică şi mondială la scrimă Ana Maria Popescu, precum şi gimnastul Marian Drăgulescu şi el multiplu campion olimpic şi mondial.
Ajuns pe ultima sută la eveniment a fost prezent la conferinţă şi preşedintele circuitului Superkombat, Eduard Irimia.
Au fost prezentate mai multe proiecte care au avut o finalitate şi s-au bucurat de o largă participare precum concursurile de mountain bike şi alergările pe distanţe mici sau chiar cele de marathon.
Ana Maria Popescu este de părere că noţiunea de marketing în sport încă nu este bine înţeleasă, dar este sigură că fără o promovare în special în mediul on line, munca şi rezultatele sportivilor nu vor putea fi cunoscute şi apreciate la adevărata lor valoare.
Prezenţă inedită la eveniment, preşedintele circuitului Superkombat Eduard Irimia, s-a declarat interesat de cei care lucrează în marketingul sportiv din România.
El şi-a arătat disponibilitatea de a face o echipă românească de marketing, echipă care să promoveze în toată lumea circuitul Superkombat şi sportivii din ţară