Branduri puternice=comunitati puternice
Articol de , 25 octombrie 2016, 18:54
Corporate Social Responsibility, pe scurt CSR. Pe romaneste, responsabilitatea socială a companiilor.
Fie ca te numesti Ion, Ana, Paul sau Policolor faci parte dintr-o comunitate. Pe care o influentezi prin ceea ce faci. Si cetateanul Ion si Compania Policolor au responsabilitati fata de satisfacerea si mentinerea binelui general al comunitatii.
Dincolo de altruism si comportamentul orientat catre binele comun, responsabilitatea sociala a companiilor are o componenta strategica, toate activitatile sunt tactici care converg catre atingerea unui obiectiv.
Marii jucatori din piata investesc sume considerabile in astfel de campanii. Desi in Romania fenomenul este mult mai putin dezvoltat ca afara, branduri puternice prezente la nivel national pun bazele unor proiecte adaptate la nevoile si asteptarile comunitatii locale.
Indiferent daca se adreseaza unor nevoi comunitare in domeniul sanatatii, educatiei sau dezvoltarii durabile, campaniile CSR produc efecte pozitive si pentru brand-urile din Romania. Desi fenomenul a inceput relativ timid, proiecte precum „Ţara lui Andrei” by Petrom sau „Culorile Romaniei” by Policolor au demonstrat ca impactul CSR poate fi unul considerabil care schimba perceptia generala .
Marile companii nu sunt simple masini de profit ci parţi active ale comunitatilor din care fac parte si pe care le sprijina.
Ne-au convins de asta Camelia Dragomirescu-Policolor, Mona Nicolici-Petrom si Silvia Teodorescu-Zaga Brand.
Daca ai pierdut emisiunea, ascult-o aici si afla cum poti rezolva problemele comunitatii tale cu ajutorul marilor companii.
Si nu uita Mihaela Ionita si Razvan Ursuleanu te asteapta zilnic de la 14.00 la 15.00 cu subiecte de actualitate si invitati faini.
In Comunitate vorbim despre orice!
Realizatori: Mihaela Ionita si Razvan Ursuleanu
Producator: Andreea Mazilu
Video by Silviu Barbu