Compania Națională Aeroporturi București le răspunde taximetriștilor
Articol de Sabina Lapadatescu, 29 noiembrie 2016, 15:36
Compania Națională Aeroporturi București nu are niciun contract încheiat cu Uber!
Spațiul de reclamă este contractat de o agenție media, precizează compania în urma afirmațiilor taximetriștilor. Cei din urma amenință că se vor retrage de la Aeroportul Otopeni, dacă nu va fi eliminată panoul publicitar care încurajează călătorii să apeleze la serviciile de transport în sistem Uber.
„Având în vedere cele afirmate de confederația COTAR într-un comunicat de presă de azi, 29.11.2016, facem următoarele precizări: Autoturismele UBER nu au acces în zona de preluare a pasagerilor, rezervată exclusiv taxiurilor autorizate. Accesul taxiurilor autorizate la aeroportul Henri Coandă, pentru preluarea pasagerilor, este gratuit. CN Aeroporturi București nu percepe nicio taxă pentru activitatea de taximetrie la aeroport. Singurele sume încasate de la firmele de taximetrie afiliate la C.O.T.A.R. sunt cele aferente reclamei pe care acestea și-o fac pe terminalele touchscreen din aeroport, respectiv 4.000 de euro lunar. CN Aeroporturi București nu are nicio relație contractuală cu UBER. Spațiul de reclamă este contractat de o agenție media”, spune CNAB.
De asemenea, CNAB atrage atenția supra faptului că autoturismele Uber nu au acces în zona de preluare a pasagerilor, rezervată exclusiv taxiurilor autorizate.
În plus, accesul taxiurilor autorizate pe Otopeni este gratuit.