Noul logo al Bucurestiului pe dusurile stradale anticanicula!
Articol de Mircea Apostolescu, 13 iulie 2017, 13:43
Noul logo al Bucurestiului, ales in luna mai de Municipalitate, in urma unui concurs public, a aparut pe dusurile stradale cu vapori de apa, menite sa-i ajute pe bucuresteni sa se racoreasca pe timp de canicula. Asemenea dusuri sunt instalate la intrarea in Parcul Herastrau dinspre Arcul de Triumf, la Universitate, in imediata vecinatate a fantanii de la Arhitectura, in Piata Roma, in apropiere de Pasajul Latin etc.
Noul logo al Bucurestiului a fost ales in luna mai de o comisie alcatuita din specialisti si condusa de catre primarul general, Gabriela Firea. Imaginea actuala a fost declarata castigatoare, dupa ce initial comisia a ales un logo pe care l-a descalificat ulterior pentru care s-a dovedit a fi plagiat dupa logo-ul orasului Taipei din China.
Logo-ul oficial ales de Primaria Capitalei a fost realizat de designerul Alexandru Mihai Nenciu şi este format din imagini stilizate a patru edificii-simbol ale Capitalei: Arcul de Triumf, Palatul CEC, Ateneul Roman si Arena Nationala, dupa cum explica Municipalitatea. Comisia care a ales logo-ul Bucurestiului a fost alcatuita din primarul general Gabriela Firea, prof. Mircia Dumitrescu, directorul Muzeului Municipiului Bucuresti, Anca Boeriu, lector la departamentul Grafica al UNARTE, dr. Vladimir Nicula, lector la Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu, Ioana Ciocan, Vicepresedinte Uniunea Artistilor Plastici, Dochita Zenoveiov, brand innovator, „INOVEO”, Bogdan Naumovici, managing partner „23 Communication Ideas”, Corina Vintan, managing partner „Links Associates” si Mirel Palada, sociolog.