A fost ales logo-ul Centenarului Marii Uniri
Articol de Marga Tudor, 28 august 2017, 22:37
Concursul pentru selectarea logo-ului sub care se va desfăşura Centenarul Marii Uniri s-a încheiat.
Ministerul Culturii anunta ca a fost selectata ïdentitatea vizuala ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 si al Razboilui pentru Intregirea Neamului”.
Juriul şi cetăţenii care au participat la votarea simbolului au ales acelaşi proiect – Hora, realizat de FCB Bucharest.
„Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită ‘Hora’. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. Logo-ul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere”, precizează MCIN.
Pentru ca rezultatul să devină oficial, juriul trebuie să valideze votul publicului şi să-l coroboreze cu cel al specialiştilor.
La concursul de idei organizat de Ministerul Culturii s-au înscris trei agenţii din România, Pastel, FCB Bucharest şi BrandNew, care au propus un total de 13 identităţi vizuale.