Ascultă Radio București FM Live

Apa Nova şi-a deschis noul „Centru Relații Clienți”!

Apa Nova şi-a deschis noul „Centru Relații Clienți”!

Articol de Andra Radu, 12 octombrie 2017, 14:24 / actualizat: 12 octombrie 2017, 17:31

Situat într-un spațiu modern, noul centru, aflat pe strada Dinu Vintilă nr. 11, include atât serviciul de casierie, cât și pe cel de servire clienți. El va funcționa de luni până vineri între orele 7:30 și 19:30.

“Începând de luni, 16 octombrie 2017, acesta este noul centru pentru relația cu clienții, care funcționează de luni până vineri, între orele 7.30 și 19.30 și are la bază conceptul „one step shop”. Conceptul sediului „one stop shop” presupune ca la o singură vizită a clientului, problema lui să fie rezolvată. Atunci când clientul vine aici, se preia dosarul și evităm deplasările de mai multe ori ale clientului, adică, dacă a uitat un document sau mai multe documente, i se preia dosarul așa cum este, apoi se deplasează un consultant al nostru la client, pentru a obține documentele lipsă, astfel încât să evităm disconfortul clientului de a face mai multe deplasări, dar și posibilele cozi care s-ar putea forma aici”, a declarat Savin Mihai, director general adjunct Apa Nova București.

Noul centru este dotat cu cele mai noi facilități digitale în materie de servire clienți și este dezvoltat după conceptul “One Stop Shop”. Astfel, va fi posibilă reducerea la jumătate a timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările primite. Totodată, va fi posibilă reducerea timpului de intervenție al echipelor tehnice: de la 24 ore la 6 ore (de la vizita clientului) și a timpului de încheiere a contractelor de la 3 zile la 30 de minute, dacă documentația depusă este completă. De asemenea, timpul de prelevare a probelor de apă din alte surse, pentru analiza calității se reduce cu 24 ore.

”Ceea ce am urmărit prin această investiție este să arătăm că avem responsabilitatea față de clienți dar și față de angajați. Al doilea aspect este inovația și al treilea este practic orientarea și respectul față de oamenii care ne trec pragul (….) Chiar dacă, prin absurd, și-a uitat un act acasă, el poate să fie ajutat de colegii noștri dacă îl avem în baza de date, dacă nu, poate să acceseze toate utilitățile IT pe care le avem, să-și trimită documentele, să le scaneze, să le scoată și să îi facem pe oameni să se simtă bine în momentul în care ajung aici ”, a declarat Jorj Mădălin Mihailovici.

Acest nou concept se bazează pe 3 vectori: responsabilitatea față de clienți și angajați, respectul datorat prin micșorarea timpului de așteptare al clienților și serviciile inovative, digitale.

”În momentul în care echipa Apa Nova București a gândit, a proiectat și implementat acest centru de relații clienți, am avut în vedere trei vectori: siguranța, confortul și satisfacția clienților”, a declarat Andrei Hostiuc, director QHS la Apa Nova-Veolia.

”Noul „Centru Relații Clienți” al Apa Nova București devine interfața cheie între companie și clienții noștri, iar prin creșterea standardelor de calitate, introduse cu această ocazie, ne dorim creșterea gradului de confort, siguranță și satisfacție a tuturor clienților ANB, existenți și potențiali”, a declarat Jorj Mădălin Mihailovici, Director General Apa Nova București.

Centrul este structurat pe 5 zone distincte: „Recepție”, „Casierie”, „Consultanță”, „Contractare” și „Zona de întâlnire’’.

Dincolo de siguranța la riscuri de seism și incendii, oferită de clădirea ce găzduiește centrul și de confortul clienților și al salariaților ANB, mutarea într-un sediu modern a venit și ca urmare a dorinței clienților, afirmă oficialul ANB.

“Studiile și cercetările de piață, dezvoltate în ultima perioadă de către companie, au arătat dorința clienților de a regăsi în furnizorul lor de servicii de apă, o companie modernă, inovativă și cât mai prietenoasă în relația cu ei. Prin această lansare, astăzi, noi practic am făcut încă un pas în întâmpinarea dorințelor și solicitărilor clienților noștri. Concluzia finală este că ne-am dorit ca oamenii care vor fi prezenți aici să se simtă ca la ei acasă, adică să se simtă bine”, a încheiat Jorj Mădălin Mihailovici.

Odată cu lansarea noului Centru Relații Clienti, vechea locație a casieriei din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi închisă.

Nicușor Dan, despre referendumul de duminică: “Pot vota inclusiv cei care și-au făcut viză de flotant acum două zile” 
Actualitate joi, 21 noiembrie 2024, 13:04

Nicușor Dan, despre referendumul de duminică: “Pot vota inclusiv cei care și-au făcut viză de flotant acum două zile” 

Primarul General, Nicușor Dan, a prezentat, astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, ultimele detalii în legătură cu organizarea...

Nicușor Dan, despre referendumul de duminică: “Pot vota inclusiv cei care și-au făcut viză de flotant acum două zile” 
INSP: 93.605 de cazuri de infecţii respiratorii, în perioada 11 – 17 noiembrie
Actualitate joi, 21 noiembrie 2024, 12:58

INSP: 93.605 de cazuri de infecţii respiratorii, în perioada 11 – 17 noiembrie

93.605 de cazuri de infecţii respiratorii – gripă clinică, IACRS şi pneumonii – s-au înregistrat în perioada 11 – 17...

INSP: 93.605 de cazuri de infecţii respiratorii, în perioada 11 – 17 noiembrie
Tîlvăr: Avioanele F-35 – un element central în strategia noastră de securitate naţională
Actualitate joi, 21 noiembrie 2024, 12:26

Tîlvăr: Avioanele F-35 – un element central în strategia noastră de securitate naţională

Aeronavele F-35 vor reprezenta, nu doar un simbol al competitivităţii Forţelor Aeriene Române la Marea Neagră, ci şi un element central în...

Tîlvăr: Avioanele F-35 – un element central în strategia noastră de securitate naţională
VIDEO: E-an-na lansează albumul „Nomad” și pornește într-un turneu național
Actualitate joi, 21 noiembrie 2024, 12:08

VIDEO: E-an-na lansează albumul „Nomad” și pornește într-un turneu național

Roxana Amarandi, solista trupei E-an-na, a fost invitata matinalului București FM, unde a împărtășit detalii despre noul album al...

VIDEO: E-an-na lansează albumul „Nomad” și pornește într-un turneu național
Actualitate joi, 21 noiembrie 2024, 11:40

INSP: Consumul de tutun – principala cauză prevenibilă de deces

Consumul de tutun este principala cauză prevenibilă de deces în lume, a transmis Institutul Naţional de Sănătate Publică într-un mesaj...

INSP: Consumul de tutun – principala cauză prevenibilă de deces
Actualitate joi, 21 noiembrie 2024, 11:12

”Bukowski by Night”, premieră absolută la Teatrul Coquette

”Bukowski by Night” este o premieră absolută în România, un spectacol inspirat din opera unuia din cei mai mari scriitori ai Americii,...

”Bukowski by Night”, premieră absolută la Teatrul Coquette
Actualitate joi, 21 noiembrie 2024, 11:10

Operaţiunea „Green-Pass” – se verifică cazările şi locurile de muncă ale străinilor din afara UE care lucrează în România

Ministerul Afacerilor Interne, prin structurile sale, derulează operaţiunea „Green-Pass”, pentru verificarea unor locaţii de cazare...

Operaţiunea „Green-Pass” – se verifică cazările şi locurile de muncă ale străinilor din afara UE care lucrează în România
Actualitate joi, 21 noiembrie 2024, 10:45

Noul tren de la Alstom a fost anulat, joi dimineaţa, din cauza unor erori afişate de computerul de bord

Trenul nou  a fost anulat joi dimineaţa din cauza unor erori afişate de computerul de bord, călătorii fiind reprogramaţi pentru următorul...

Noul tren de la Alstom a fost anulat, joi dimineaţa, din cauza unor erori afişate de computerul de bord