Fotbalul românesc primește o lovitură dură din partea CNA
Articol de bucurestifm, 8 decembrie 2017, 15:51
Instituția a decis ca reclamele la pariuri sportive online să se difuzeze doar după ora 23:00 de posturile TV. Măsura va intra în vigoare de la 1 ianuarie 2018.
Decizia CNA ar putea reprezenta o lovitură dură din punct de vedere financiar pentru fotbalul românesc. Asta pentru că Liga 1 este sponsorizată de Betano, naționala României de Fortuna, iar Cupa României și Liga 2 de Casa Pariurilor.
CNA a luat această decizie deoarece ”prin difuzarea acestora la ore accesibile copiilor, au fost încălcate reglementările legale cu privire la protecția minorilor”.
Astfel, posturile de televiziune nu mai pot difuza reclame la case de pariuri pe durata meciurilor din primele două ligi, așa cum se întâmplă acum.
Agențiile de pariuri îți pot face în continuare reclamă pe stadion, vizibilă la TV, dar și pe tricourile de joc. Astfel cluburile nu vor pierde bani din publicitatea vândută pentru panourile de la marginea terenului.