Măsuri de fluidizare a traficului: continuarea marilor proiecte de infrastructură!
Articol de Mircea Apostolescu, 3 ianuarie 2018, 15:00 / actualizat: 4 ianuarie 2018, 10:00
Primarul general Gabriela Firea a declarat că ”principalele măsuri privind fluidizarea circulației sunt continuarea marilor proiecte de infrastructură, realizarea de parcări subterane, park & ride și de reședință. Printre lucrările de infrastructură care se vor continua sau vor începe, se numără extinderea și supralărgirea Ghencea – Domnești, pasaj Doamna Ghica cu Colentina, pasaj Petricani – București Nord, pasaj Andronache – CF București – Constanța, pasaj acces cartierul Henri Coandă, lărgire și reabilitare pasaj CF Pod Constanța pe Șoseaua Bucureștii Noi – Chitila. De asemenea, vom continua lucrările demarate la pasajul Ciurel plus extindere – penetrație până la A1, extindere Șoseaua Fabrica de Glucoză, o zonă foarte aglomerată, Parc & Ride Cora – Pantelimon, pasaj Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu”.
O altă soluție privind fluidizarea circulației prezentată de primarul general Gabriela Firea este folosirea liniei de tramvai ca bandă unică de circulație. După modelul montării gardurilor de-a lungul liniei de tramvai 21, municipalitatea intenționează să creeze asemenea culoare și pe liniile de tramvai 16, 1 și 32.
Primarul general Gabriela Firea a mai declarat că așteaptă modificarea codului rutier care să permită autobuzelor RATB să circule pe linia de tramvai și se studiază posibilitatea din punct de vedere al siguranței ca și bicicliștii să circule pe această linie .