Nike a luat faţa celor de la Adidas
Articol de , 28 februarie 2018, 12:18
Eleva lui Darren Cahill, care a semnat contractul cu Nike în urmă cu doar două săptămâni, se dovedeşte a fi fost o alegere inspirată a firmei de echipament sportiv din Statele Unite.
Brandul american a început deja să câştige în imagine datorită Simonei Halep, care a revenit pe primul loc în clasamentul WTA, după ce a îmbrăcat echipamentul Nike, lucru pe care nu l-a mai reuşit decât Serena Williams acum 5 ani.
Contractul cu Nike este cu atât mai important, cu cât firma de peste ocean nu a mai avut nicio sportivă în fotoliul de lider mondial în ultimele 10 luni, după ce Serena Williams s-a retras temporar pentru a deveni mămică.
Simona Halep a făcut la începutul acestei săptămâni rocada în clasamentul WTA cu daneza Caroline Wozniacki şi a revenit pe primul loc, ajutându-i pe cei de la Nike să le dea o nouă lovitură de imagine rivalilor de la Adidas, cei care o sponsorizează pe ,,Caro”.
Nike i-a oferit Simonei un contract de două milioane de dolari, iar afacerea intermediată de Ion Ţiriac se dovedeşte a fi extrem de profitabilă pentru ambele părţi.
După ce trei jucătoare de la Adidas s-au succedat la şefia clasamentului WTA, Nike iese din nou la rampă prin sportiva din România.
Alături de Simona Halep mai sunt trei jucătoare în Top 10 WTA echipate de Nike. Aceste sunt Elina Svitolina (4 WTA), Caroline Garcia (7 WTA) şi Petra Kvitova (9 WTA).