Panourile publicitare vor fi ale Companiei Municipale!
Articol de Mircea Apostolescu, 19 martie 2018, 21:35
Primarul General, Gabriela Firea, și-a exprimat, astăzi, nemulțumirea față de modul în care care se desfășoară activitatea de publicitate în București.
Edilul a afirmat că oricine dorește poate amplasa un panou sau o prismă publicitară pe domeniul public, fără să-l întrebe nimeni nimic.
Primarul Capitalei a anunțat că, va promova un proiect de hotărare a Consiliului General privind un nou regulament de publicitate în București.
Acest nou regulament va stabili mărimea și aspectul standard ale panourilor publicitare, astfel încât acestea să se încadreze în arhitectura diferitelor zone ale orașului, să nu fie stridente sau supărătoare.
De asemenea, regulamentul de publicitate va stipula că, în zonele centrale, cu monumente istorice, mesajele publicitare vor fi mai discrete, vor avea un conținut preponderent cultural și educativ, iar, în zonele industriale, vor fi permise mesajele publicitare cu un conținut mai accentuat de marketing, a explicat Gabriela Firea.
Primarul Capitalei a mai precizat că, după adoptarea noului regulament, Compania Municipală de publicitate va realiza și va amplasa panourile publicitare pe domeniul public, urmând ca acestea să poată a fi închiriate de cei interesați, la prețuri civilizate.
Din acești bani, Municipalitatea va putea investi în proiecte culturale și sociale. „Nu trebuie să inventăm noi apa caldă, trebuie doar să aplicăm bunele practici din alte orașe europene precum Viena”, a spus edilul Capitalei.
Declarațiile Primarului General au survenit în cadrul Comandamentului de iarnă, unde Gabriela Firea și-a exprimat nemulțumirea fată de haosul care domnește în publicitatea din București.