Need a Hero: Puzzle Rush
Articol de Sabina Lapadatescu, 23 martie 2018, 09:30
Primul lucru care mi-a atras atenția la jocul Need a Hero: Puzzle Rush a fost acela că eroii obosesc. Chiar dacă aceștia nu și-au consumat toate punctele de energie, o prezență prea îndelungată în focul luptei îi face să obosească și să nu mai dea randament maxim. Ideea mi s-a părut foarte interesantă, dar așa cum se întâmplă de multe ori, m-am temut că aceasta va fi singura idee interesantă din tot jocul. Ei bine, nu este.
Pornim în aventura noastră cu un singur erou. În momentul în care acesta va strânge o anumită sumă de bani, vom avea posibilitatea să învârtim de roata unei rulete. Putem câștiga un nou erou (sunt 12 în total) sau, dacă acul indicator se oprește în dreptul unui erou pe care îl avem deja, acesta va fi automat upgradat. Fiecare dintre cei 12 viteji are abilități unice, iar unele dintre questurile pe care le vom primi vor putea fi rezolvate doar de către un anumit erou.
Prințesa, de exemplu, are abilitatea de a se îndrăgosti în timpul unei bătălii. Deși nu se știe de cine anume se îndrăgostește, ea va avea bonusuri speciale la damage și la punctajele finale. Dragonul nu se îndrăgostește, în schimb capătă din când în când puterea de a crea o furtună de foc, extrem de eficientă atunci când avem nevoie de extra damage. Un alt exemplu, clovnul, cel care ne oferă un mic portret al său pe care dacă îl activăm vom avea de asemenea bonusuri la acțiunile noastre.
Foarte importantă este și secțiunea de crafting. Aici ne vom putea trimite unii dintre eroi în misiuni speciale, cum ar fi de exemplu gătitul. Voi puteți să procedați cum credeți de cuviință, dar eu trimit la bucătărie doar dragonul. Că doar nu o să trimit prințesa ca să mă trezesc cu proces din partea vreunei asociații care militează pentru egalitatea în drepturi… Trimit doar dragonul, da? Dragonul…