După ultima ninsoare și mai ales după deszăpezire, pe multe artere din Sectorul 1 au scos capul din zăpadă, sfioase,… gropile… Au apărut adevărate cratere, unele dintre ele pline cu apă, numai bune de rupt o planetară, un amortizor, un cap de bară de direcție sau măcar de tăiat un cauciuc și de strâmbat janta. Un exemplu elocvent este Bulevardul Bucureștii Noi, unde gropi imense au apărut în carosabil chiar se la intersecția cu Șoseaua Chitila și cu Calea Griviței, în zona Podului Constanța, dar și mai sus, spre Parcul Bazilescu, găurile ciuruiesc asfaltul și în mijlocul bulevardului, lângă linia de tramvai și spre banda întâi dar și în mijlocul intersecției, astfel încât ocolirea lor este o adevărată probă de îndemânare pe care puțini șoferi se pot lăuda că au trecut-o cu bine.
Pe trotuarele aceluiași bulevard cineva a creat adevărate capcane pentru pietoni. Gropi și șanțuri săpate în toate direcțiile, neașteptate, nesemnalizate și unele dintre ele pline de apă care le ascunde adevărata adâncime, îi pândesc pe cei mai neinspirati, mai neatenți ori cu o vedere mai slabă… Probabil a fost vorba despre niște lucrări la anumite rețele de utilități, dar acestea par să se fi încheiat de mult, fiindcă nu mai există utilaje, materiale, scule sau muncitori în zonă. Desfășurate cu sau fără avizul Direcției de Utilități a Municipalității, aceste foste lucrări încalcă, cu siguranță avizul, dacă l-au avut, pentru că orice astfel de permisiune de a lucra pe domeniul public este însoțită de obligația de a readuce trotuarul sau carosabilul la starea inițială, adică nu permite nicidecum lăsarea unor gropi sau șanțuri neastupate și nesemnalizate.
Primarul Daniel Tudorache a declarat că, imediat ce vremea o va permite, se va trece la repararea străzilor. Pentru a se putea face lucrări care să reziste, trebuie, însă, ca temperatura de afară să fie de minim 5° Celsius. Altfel reparațiile nu rezistă, pentru că mixtura folosită se macină, a explicat primarul din Banu Manta.
Tudorache a ținut, însă, să precizeze că arterele principale de circulație, adică cele pe care circulă mijloacele de transport ale RATB, se află în administrarea Municipalității, și, prin urmare, aceasta va face reparațiile necesare. Primăria Sectorului 1 va interveni numai pe străzile pe care le are în administrare, adică cele secundare.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.