BRAT are o nouă conducere
Articol de Andra Radu, 30 martie 2018, 13:13
Astăzi a avut loc Adunarea Generală BRAT în care au fost prezentate principalele repere ale activității BRAT din ultimul an, situația studiilor și auditului realizat de asociație precum și inițiative și proiecte viitoare.
În cadrul ședinței Dragoș Stanca a fost desemnat Președinte BRAT pentru mandatul 2018 – 2020, reprezentant al mediului digital. De asemenea, membrii asociației au ales componența Consiliului Director care va coordona activitatea BRAT pentru următorii doi ani, după cum urmează:
ThinkDigital – Dragoș Stanca – Președinte BRAT și Vicepreședinte BRAT, online
Best Advertising – Silviu Ispas – Vicepreședinte BRAT, Presă Scrisă
Universal Solution – Elvira Munteanu – Vicepreședinte BRAT, OOH
BV McCann-Erickson – Mihai Trandafir – Vicepreședinte BRAT, Radio
Publicis Groupe Media Bucharest – Ștefan Iordache
Media Investment Communication – Marius Gheorghe
MediaCom România – Oana Petroff
Antena TV Group – Augustin Roman
PRO TV – Alina Cazacu
Societatea Română de Radiodifuziune – Maria Țoghină
BRD – Groupe Societe Generale – Loredana Iacob
Vodafone România – Liliana Martin
OLX Online Services – Ana Vișian
Burda România – Sandrin Apostoloiu
Ringier România – Claudiu Ilioiu
Defi România – Raluca Pop
Euromedia Group – Horațiu Gîrbea
Cu această ocazie a fost decisă înființarea pozițiilor de Vicepreședinte BRAT pentru fiecare dintre mediile pentru care asociația realizează studii, standarde sau alte măsurători: presă scrisă, online, panotaj, radio. Vicepreședinții BRAT vor avea atribuții sporite în cadrul Departamentului pe care îl reprezintă.
În aceeași întâlnire, Silviu Ispas, Președinte BRAT în ultimii 11 ani, a fost desemnat Președinte Onorific al asociației, pentru întreaga sa activitate din cadrul BRAT din ultimii 20 de ani: ca angajat în primii ani ai existenței BRAT, membru al Consiliului Director BRAT sau Președinte BRAT.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
BRAT pune la dispoziția pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.