Primăria Sectorului 3 lansează un chestionar de evaluare a serviciilor oferite cetățenilor
Articol de Andra Radu, 7 mai 2018, 13:30 / actualizat: 7 mai 2018, 14:56
Primăria Sectorului 3, în parteneriat cu Centrul pentru Inovare Publică, lansează un chestionar de evaluare a serviciilor oferite cetățenilor de instituție.
Pentru a crește calitatea serviciilor oferite, Primăria Sectorului 3 pune la dispoziția cetățenilor, la sediul instituției, un chestionar de evaluare a serviciilor publice. De asemenea, locuitorii Sectorului 3 pot accesa și completa chestionarul on-line, pe site-ul www.primarie3.ro, printr-un click pe „Evaluează serviciile oferite de Primăria Sectorului 3”, link către proiectul „Mai Responsabili”.
Chestionarul este structurat pe cinci secțiuni care vizează accesibilitatea serviciilor publice furnizate, completarea formularelor și, dacă a fost cazul, modalitatea de achitare a taxelor aferente pentru o birocrație minimală, confortul spațiului, eficiența și eliminarea șpăgilor.
Facem precizarea că cetățenii nu sunt obligați să își ofere datele cu caracter personal, pentru evaluarea serviciului public. Datele înregistrate pe platforma www.mairesponsabili.ro sau în chestionarele în format fizic sunt folosite exclusiv în scopul proiectului, nu sunt publice și nu se transmit terților.
Proiectul „Mai Responsabili” este o inițiativă de responsabilizare civică ce aparține Centrului pentru Inovare Publică. În baza parteneriatului cu Primăria Sectorului 3, acesta va colecta chestionarele completate on-line sau în format fizic și va face recomandări pentru remedierea problemelor semnalate.