S-a lansat aplicația „Primăria Sectorului 3”
Articol de Andra Radu, 25 mai 2018, 15:44
Primarul Robert Negoiță a lansat astăzi, 25 mai, aplicația „Primăria Sectorului 3”, un serviciu electronic prin care cetățenii pot sesiza problemele administrative cu care se confruntă.
„Primăria Sectorului 3 face încă un pas în procesul de digitalizare a serviciilor oferite locuitorilor. Astăzi lansăm o aplicație prin care locuitorii Sectorului 3 pot face sesizări în timp real de la fața locului atunci când întâmpină probleme administrative. Aplicația este foarte simplu de utilizat. Toți posesorii de smartphone o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea. Cu ajutorul acestei aplicații, utilizatorii au posibilitatea de a verifica în orice moment stadiul sesizărilor trimise. Sistemul este unul performant și ne ajută să identificăm și să rezolvăm problemele din sector”, a declarat primarul Sectorului 3, Robert Negoiță.
Primăria Sectorului 3 pune la dispoziția cetățenilor acest serviciu atât pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă gratuită. Aplicația este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (android sau iOS).
După instalarea aplicației pe dispozitivele mobile sau utilizând componenta web afișată pe site-ul instituției, cetățenii Sectorului 3 își vor crea un cont cu ajutorul căruia vor putea transmite sesizări către primărie, urmând să primească notificări automate sub formă de mesaje de poștă electronică la înregistrarea și la rezolvarea sesizării.
Se creează astfel o comunicare permanentă între cetățeni și instituția publică, prin utilizarea serviciilor electronice inovative în rezolvarea solicitărilor cetățenilor. Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.