LUXURYIMOB – portal pentru oamenii de afaceri care caută proprietăți scumpe sau oferte exclusiviste de turism
Articol de bucurestifm, 13 martie 2019, 12:03 / actualizat: 13 martie 2019, 15:57
Alexandru Botez este un antreprenor tânăr care, profitând de experiența sa de 14 ani în domeniul imobiliarelor de lux, a creat un portal destinat proprietăților și vacanțelor pentru cei cu dare de mână. El a speculat inteligent o deficiență a site-urilor de imobiliare sau de vânzări românești, care au un profil ca shaorma cu de toate, prea amestecat.
Ce se întâmplă mai departe? În cuvintele antreprenorului, ”acestă situație afectează, în primul rând, ofertații (agenții imobiliare, dezvoltatori imobiliari, proprietari de hoteluri și pensiuni de lux), a căror vizibilitate este afectată pe platformele de oferte generaliste. In egală măsură sunt afectați și potențialii clienți din zona de luxury, care întâmpină dificultăți în a localiza într-un mod eficient oferta potrivită. Același lucru se întâmplă și în cazul ofertelor din zona de turism de lux.”
În acest haos comercial, criteriile se pierd, apartamente care aspiră cel mult la locuință decentă renovată de curând, având avantajul situării în centru, devine brusc proprietate exclusivistă.
Ceea ce nu e chiar în regulă. Ei bine, Alexandru Botez a aplicat la programul Start-up Nation 2017, de unde a accesat 35.000 de euro și a creat LUXURYIMOB, un portal destinat exclusiv proprietăților și turismului luxury.
Prețurile pe zona imobiliară pornesc de la 70.000 de euro în ansambluri imobiliare noi și trec de un milion de euro, în cazul caselor, sau chiar de două milioane, în cazul penthouse-urilor din blocurile pe marginea lacului Herăstrău. Vacanțele de lux, dedicate deocamdată doar turismului intern, au în vedere doar hoteluri de 4 sau 5 stele, precum și proprietăți exclusiviste.
Specialiștii de la LUXURYIMOB vânează ofertele, le selectează, apoi fac legătura cliențior cu proprietarul/agenția imobiliară/operatorul de turism. Nu se ocupă deci de tranzacția comercială efectivă.
Portalul a dezvoltat, pe partea de blog, și o secțiune de design interior, unde firmele de specialitate au început să-și prezinte activitatea.