Program prelungit pentru eliberarea buletinelor
Articol de Andra Radu, 22 mai 2019, 13:54
Primăria Municipiului București, prin Direcția Generală de Evidență a Persoanelor, și serviciile publice comunitare de specialitate aferente celor șase sectoare, asigură în zilele de 25 și 26 mai program de lucru prelungit pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate, a anunțat PMB, printr-un comunicat de presă.
Potrivit municipalității, programul de lucru va fi următorul:
- sâmbătă, 25 mai, între orele 08:00 – 16:00, inclusiv pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate;
- duminică, 26 mai, între orele 07:00 – 21:00, între orele 07:00 – 16:00 putând fi depuse documentele necesare.
Cartea de identitate se întocmește și se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei și a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetățeniei române și a domiciliului.
Contravaloarea producerii și eliberării cărții de identitate este de 7 lei și se achită la ghișeele birourilor de evidență a persoanelor din cele șase sectoare, precum și prin SMS, apelând numărul scurt 7530 pentru Sectorul 5.
În situația în care nu pot fi prezentate anumite documente, se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune și trei fotografii 3/4 cm și taxa de 1 leu, achitată în același mod ca și în cazul cărților de identitate, a informat Primăria Municipiului București.