„POEM” – The Motans & Irina Rimes, piesa numărul 1 în topul verii, cu peste 30 de milioane de vizualizări
Articol de , 1 octombrie 2019, 07:30
„Poem”, piesa cântată de The Motans în colaborare cu Irina Rimes, a ajuns la 30 de milioane de vizualizări pe YouTube, la doar 5 luni după lansare. De asemenea, melodia a obținut locul 1 în clasamentul Media Forest Summer Chart 2019 cu o audiență de 3.064.542 ascultători și 3221 difuzări.
„Poem” se află pe coloana sonoră a campaniei LIDL „Viața de familie nu e cum te aștepți, e mai tare”. Campania ponește de la ideea că viața de familie este surprinzătoare pentru fiecare dintre noi, plină de provocări, de sentimente descoperite pentru prima oară, de alegeri curajoase, uneori de neînțelegeri, alteori de surprize emoționante. Pornind de la acest context, campania vorbește despre momentele neașteptate prin care trec familiile și care, în final, se transformă într-o aventură ce le întrece așteptările.
Videoclipul îi surprinde pe Irina și pe Denis în ipostaza unor tineri îndrăgostiți, relația lor evoluând firesc de la doi necunoscuți ale căror destine se întâlnesc, până la îndrăgostiți ce trăiesc la intensitate maximă toate momentele de care au parte împreună, iar fericirea li se poate citi în priviri.
The Motans feat. Irina Rimes – Poem
https://www.youtube.com/watch?v=6HCnT_NqrQI&feature=youtu.be
„Poem este o piesă pe care am scris-o cu mare drag. La filmări a fost o energie aparte, ne-am simțit foarte bine cu toții. Este al doilea featuring cu Irina și cred că a ieșit ceva tare frumos”, a declarat artistul The Motans.
„Îmi place să lucrez cu Denis. Îmi place să-i cânt versurile. Când am auzit piesa, am știut că voi cânta pe ea, am simțit de la început”, a mărturisit Irina Rimes.
Piesa a fost scrisa și compusă de Denis Roabeș, Marcel Botezan, Sebastian Barac și Irina Rimes, iar de producția ei s-au ocupat Marco & Seba.