Diana Colcer: ”Printul se va transforma într-un produs de colecție”
Articol de , 16 octombrie 2019, 11:06 / actualizat: 16 octombrie 2019, 12:53
Într-o eră a digitalului și digitalizării, produsele care se nasc la tipar mai au ele un viitor? Matinalii Marius și Alex au încercat să afle un răspuns din partea Dianei Colcer, Redactor-Șef Revista Cosmopolitan.
”Marcăm aniversarea a 20 de ani de Cosmo. Sunt 20 de vedete pe această copertă aniversară. Tirajul este împărțit în mod egal la 20. Mai sunt câteva brand-uri de reviste. Nu cred că print-ul va dispărea în totalitate, ci se va transforma într-un produs de colecție. Ne raportăm ca la un brand care conține și partea de online”, explică Diana.
Dacă vrei să afli câți bărbați urmăresc contul de Instagram al revistei, cine sunt cele 20 de personalități feminine, câți bărbați aleg să lucreze pentru o revistă dedicată femeilor, vezi VIDEO!
Diana Colcer recunoaște că interesul față de presa scrisă încă mai există. Mai mult, sunt multe persoane care își doresc să fie jurnaliști. ”Primesc multe cereri de colaborare pe mail, pe Instagram. Depinde foarte mult care este job-ul pentru care aplică. Sunt persoane care scriu foarte bine, apoi ai un redactor pe partea de modă – să fie în stare să facă un pictorial de modă, să prezinte o idee în trend. Bărbații vor să facă modă, în general.”