Telefonul Vârstnicului deschide noi servicii, în contextul pandemiei

Foto: Alina Bogoi

Telefonul Vârstnicului anunţă deschiderea de noi servicii de sprijin pentru persoanele în vârstă şi suplimentarea echipei de specialişti şi voluntari, în contextul crizei determinate de coronavirus.

Potrivit Fundaţiei Regale Margareta a României, prin Telefonul Vârstnicului vor fi preluate şi plasate comenzi online pentru produse alimentare şi bunuri de strictă necesitate, cu livrarea şi plata acestora prin curier la domiciliul vârstnicilor.

De asemenea, psihologi, asistenţi sociali şi voluntari, oferă consiliere psihologică şi sprijin emoţional persoanelor vârstnice care se confruntă cu stări de anxietate sau depresie, accentuate în situaţia de izolare şi amplificate de comunicarea media intensă legată de coronavirus şi riscul de deces.

La numărul 0800.460.001 aceştia vor răspunde prompt solicitărilor adresate de vârstnicii din România.

Telefonul Vârstnicului este accesibil din orice reţea, și este disponibil de luni până vineri între orele 8.00 – 20.00 şi sâmbăta între 8.00 – 16.00.

Sursa: Agerpres

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.