Măsuri noi la Casa de Pensii!

Sursa foto: Casa Națională de Pensii Publice/Facebook

Începând cu data de 23.03.2020, din motive de siguranţă medicală, legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu COVID-19, Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti anunţă că pe toată durata stării de urgenţă au fost luate următoarele măsuri:

1. În perioada susmenţionată, operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau prin e-mail, după cum urmează:

a. Pentru solicitanţii care nu au acces la mijloace electronice de comunicare, respectiv e-mail:

  • Solicitantul va apela telefonic casa de pensii căreia îi este arondat, la următoarele numere de telefon:

– Sectorul 1: 031-805.2432
– Sectorul 2: 031-805.2439
– Sectorul 3: 021-326.0562
– Sectorul 4: 021-326.0563
– Sectorul 5: 031-805.2440
– Sectorul 6: 031-432.9924
– Pensii Internaţionale: 031-805.2437

b. Pentru solicitanţii care au acces la mijloace electronice de comunicare, respectiv e-mail:

  • Solicitantul va transmite un e-mail casei de pensii căreia îi este arondat, la următoarele adrese:

–  Sectorul 1: bucuresti.clps1@cnpp.ro, bucuresti.secretariat@cnpp.ro
–  Sectorul 2: bucuresti.clps2@cnpp.ro, bucuresti.secretariat@cnpp.ro
–  Sectorul 3: bucuresti.clps3@cnpp.ro, bucuresti.secretariat@cnpp.ro
–  Sectorul 4: bucuresti.clps4@cnpp.ro, bucuresti.secretariat@cnpp.ro
–  Sectorul 5: bucuresti.clps5@cnpp.ro, bucuresti.secretariat@cnpp.ro
–  Sectorul 6: bucuresti.clps6@cnpp.ro, bucuresti.secretariat@cnpp.ro
–  Pensii Internaţionale: bucuresti.pi@cnpp.ro, bucuresti.secretariat@cnpp.ro

Pe aceste adrese de e-mail, solicitanţii vor transmite toată documentaţia scanată în format pdf, menţionând şi un număr de telefon de contact.

După încetarea stării de urgență, persoanele vor fi anunţate telefonic/prin e-mail pentru a se prezenta cu documentația în original (carnetul de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente şi condiţiile superioare de muncă şi alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) şi în copie (actele de stare civilă, carnetul de muncă, etc.) necesare stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul caselor teritoriale de pensii din raza de domiciliu.

Această procedură este necesară în vederea evitării expunerii acestui segment de populaţie şi pentru a-i asigura că nu îşi pierd drepturile cuvenite.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.