Se lansează campania „Făcut în ţara mea”!

Articol de Marga Tudor, 7 aprilie 2020, 17:19
Asociaţia Companiilor de Distribuţie de Bunuri din România lansează Campania de promovare „Făcut în ţara mea”, prin care intenţionează să unească mediul de afaceri românesc şi consumatorii, cu scopul de a vitaliza economia ţării.
Sloganul campaniei este „Alege româneşte, alege-ţi viitorul!”.
„Este important ca antreprenorii români să îşi asume rolul de vector al naţiunii, consumatorii să aleagă româneşte, iar statul să gândească şi să acţioneze în contextul actual în interes naţional. Cu ajutorul acestei iniţiative, ACDBR doreşte susţinerea economiei României, a securităţii alimentare a cetăţenilor noştri, în solidaritate cu statul român, pentru a trece peste cea mai mare criză sanitară şi economică, globală. Este vital ca toţi românii să conştientizeze importanţa consumului de produse şi de servicii autohtone, necesitatea câştigării independenţei economice a României şi acordarea şansei companiilor româneşti de a rezista acum, de a-şi menţine angajaţii şi de a trece cu toţii cu bine peste această criză”, susţin reprezentanţii ACDBR.
Aceştia spun că, după încheierea pandemiei, există posibilitatea ca relansarea economică să nu fie imediată şi va exista o competiţie acerbă la nivelul Uniunii Europene şi pe plan mondial pentru a recupera pieţe.
Sunt invitaţi să se alature acestei campanii, reprezentanţii autorităţilor publice locale şi centrale, toate asociaţiile profesionale, patronale, ale producătorilor şi sindicatele.
Asociaţia Companiilor de Distribuţie de Bunuri din România reprezintă „distribuţia tradiţională” a bunurilor de larg consum pe teritoriul României, în sistemul HoReCa şi în piaţa magazinelor de proximitate/retaileri independenţi.