Consultanță telefonică pentru toți cei care au nevoie, în Sectorul 6!
Articol de Andra Radu, 16 aprilie 2020, 15:27
De la începutul stării de urgență, peste 10.000 de persoane au apelat departamentele de asistență socială din Sectorul 6 și au primit informațiile de care aveau nevoie. Pe lângă consultanță online, liniile telefonice au fost un instrument important de comunicare pentru cetățenii Sectorului 6.
021.9970 este numărul la care au sunat până în prezent peste 1.500 de persoane, 200 dintre ele primind și vizita echipelor DGASPC Sector 6 pentru cumpărături de alimente sau medicamente. Restul au primit informații, au fost redirecționați către departamentele specializate sau au fost pur și simplu ascultați.
În același timp, au fost sunați aproximativ 10.200 persoane vârstnice semnalate de președinți sau administratori de bloc, în vederea analizei situației psihosociale și intervenției, acolo unde este cazul.
Numerele de telefon la care puteți suna pentru informații și consultanță, în funcție de compartimentul vizat:
• Serviciul Asistenţă Persoane Vârstnice – tel: 0316.208.017
• Serviciul Ajutor Social – tel: 0376.203.744
• Serviciul Persoane Adulte cu Handicap Permanent – tel: 0372.303.292
• Serviciul Prestații Sociale şi Facilităţi Persoane Adulte cu Handicap – tel: 0372.303.293
• Secretariat Comisie Persoane Adulte cu Dizabilităţi – tel: 0372.303.294
• Serviciul Alocaţii şi Indemnizaţii – tel: 0372.303.295