MEEMA a deschis o linie telefonică destinată informării clienților din turism!
Articol de Andra Radu, 21 aprilie 2020, 11:42
Direcția Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri a deschis o linie telefonică dedicată persoanelor care doresc să afle detalii despre situația anulării pachetelor turistice și a rambursării sumelor achitate.
„La nivelul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri – Direcția Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora și implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situației epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751.122.311. Pe această cale, vă adresăm rugămintea să apelați acest număr de telefon doar dacă vă aflați într-una dintre situațiile mai sus menționate”, se menționează în anunțul fãcut de Direcția Generalã Turism din Ministerul Economiei.
Ministrul Economiei, Virgil Popescu, a fãcut un apel la românii care au plătit avansuri la agențiile de turism să nu meargă să ceară banii înapoi, „pentru că nu au de unde să-i dea și riscă să introducă firmele în faliment”, arătând că lucrul cel mai prudent ar fi „să mai aștepte sau sã ceară un voucher de la agenție, o reprogramare”.