Serviciile de relaţii cu publicul rămân restricţionate, în contextul pandemiei de COVID-19, la Consiliul Județean Ilfov
Articol de bucurestifm, 6 noiembrie 2020, 16:35
Consiliului Județean Ilfov informează că toate documentele necesare desfăşurării activităţii vor fi accesibile online, pe site-ul www.cjilfov.ro sau vor fi trimise prin poştă ori servicii de curierat. Toate solicitările sunt aşteptate pe e-mailul cjilfov@cjilfov.ro. Încărcarea documentelor sau relaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul www.cjilfov.ro, în paginile destinate fiecărei direcţii de specialitate. De asemenea, orice informaţii pot fi primite la numerele de telefon: 021/ 212.56.93, 021/ 212.56.94, 021/ 212.56.95.
Conducerea CJ Ilfov a precizat că a decis menţinerea măsurilor de limitare a răspândirii infecţiei cu noul coronavirus, precum şi a modalităţilor de comunicare, pe fondul creşterii riscului de infectare cu COVID-19.
Astfel, continuă asigurarea materialelor igienico-sanitare, dezinfectarea spaţiilor comune de cel puţin trei ori pe zi şi verificarea ca fiecare persoană care intră în instituţie respectă normele de igienă şi protecţie stabilite.
Angajaţii vor lucra prin rotaţie, conform schemelor întocmite de şefii ierarhici, şi vor veni la serviciu la intervale diferite. Fiecare angajat va completa un chestionar tipizat referitor la trasabilitatea COVID-19.
Serviciile din subordinea CJ Ilfov vor lua măsuri similare pentru prevenţia infecţiilor cu SARS-CoV-2, atât pentru personalul propriu, cât şi pentru cetăţenii interesaţi.