Crește riscul de abandon școlar în România!
Articol de Sabina Lapadatescu, 21 ianuarie 2021, 21:08
Riscul de creștere a abandonului școlar în urma procesului deficitar de predare online este mare, a atras atenția ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, potrivit Agerpres.
Acesta a subliniat și că nu există un feedback cu privire la ceea ce au asimilat elevii în perioada de predare online.
”Riscul de a crește abandonul școlar în urma procesului deficitar de predare online este mare și se adaugă unei rate de abandon școlar deja foarte mari. Trebuie să ne concentrăm cât mai eficient asupra acestui aspect și concentrarea se poate face doar încercând să se recupereze prin acțiuni remediale pierderile care sunt structurale”, a spus ministrul.
Sorin Cîmpeanu a explicat că mulți profesori din România, desi au avut intenții bune, nu au fost pregătiți pentru predarea online.
”Foarte mulți colegi profesori din România au avut bune intenții, însă nu au fost pregătiți pentru predarea online. Riscurile de creștere a abandonului școlar în urma pierderilor structurale – diferența între online și clasic și a celor conjuncturale – acces internet, acces echipamente este foarte mare”, a mai spus ministrul Educației.