Deciziile luate de Consiliul Local Sector 3!
Articol de bucurestifm, 25 martie 2021, 22:17
Consiliul Local Sector 3 s-a reunit, astăzi, în ședință ordinară pentru a supune aprobării 17 puncte de pe ordinea de zi. Astfel, nu a trecut de votul consilierilor Planul Urbanistic de Detaliu pentru un imobil ce ar fi trebuit să fie contruit la intersecția străzilor Theodor Speranția și Anestinelor.
Creșterea transparenței activității Primăriei în ceea ce privește lucrările de eficientizare energetică pentru locuințe, școli și alte instituții a fost aprobată unanim. Se intenționează înființarea unei baze de date, publicate atât pe site-ul primăriei de sector, cât și pe site-ul guvernamental data.gov.ro.
Vorbim de eficiență, așa că și înființarea comisiei speciale de analiză a utilității companiilor în care sectorul 3 are calitatea de autoritate publică tutelară a trecut cu vot majoritar. Astfel, se intenționează angajarea unei firme externe care să efectueze servicii de analiză-diagnostic, în urma cărora să se stabilească ce firme sunt rentabile și care firme vor fi desființate.
La propunerea primarului Robert Negoiță, a fost aprobată hotărârea prin care se reorganizează aparatul de specialitate al primarului. Proiectul a fost retransmis la comisii pentru reexaminare. Se vor supune votului organigrama, statul de funcții cât și Regulamentul de Ordine și Funcționare în viitoarea ședință de consiliu. Tot la reexaminare a fost transmis și proiectul ce privește noua grilă de salarizare, de bază, pentru cei din Administrația Sector 3.
Aprobarea noului stat de funcții pentru Direcția de Evidență a Persoanelor Sector 3 reprezintă acceptul avansării pentru 14 persoane din această direcție.
Tot acum, a fost aprobată lista obictivelor păzite de către Poliția Locală.
Prelungirea perioadei de grație cu încă un an pentru recuperarea sumelor avansate de către Sectorul 3 asociațiilor de proprietari pentru programele de eficientizare termică a fost și ea aprobată, cu amendamentul că asociațiile vor primi notificările cu sumele de plată, le vor afișa, iar proprietarii vor veni către Primărie cu situația personală pentru a se putea calcula datoria fiecărui apartament. De fapt, amânarea repetată reprezintă, conform spuselor primarului Negoiță, incapacitatea Primăriei de a recupera aceste datorii pentru că, deocamdată, nu există reglementări și norme în acest domeniu.
Proiectul Parcului acvatic din Parcul Pantelimon a primit un nou termen de finalizare, 31 decembrie 2021. Vă reamintesc că planul inițial a fost aprobat în septembrie 2018 și a fost prelungit cu 4 termene de finalizare până acum.
Societatea Internet ți Tehnologie S2 SRL a primit un balon de oxigen prin atribuirea contractului de servicii de mentenanță a sistemului de securitate fizică din unitățile de învățământ și clădirile administrate de către Primaria Sectorului 3, contract în valoare de aproape 3 milioane de lei.
S-au aprobat, la această ședință, si bugetele societăților Internet și Tehnologie S3 SRL și Administrare Active S3 SRL.
Halei Laminor i-a fost finalizat studiul de reconversie, destinația propusă de firma evaluatoare fiind de funcțiuni publice șși sociale cu dezvoltare comercială accelerată. Pănă acum au fost investiți 60 de milioane de lei pentru consolidarea imobilului. Oricum, discuțiile continuă, proiectul a fost retrimis spre reexaminare către partide și comisii.