WATER SONG – mesajul copiilor din România pentru Ziua Mondială a Apei a ajuns la peste 3.000.000 de persoane

Videoclipul WATER SONG” este primul proiect sonor participativ al copiilor din România dedicat apei şi a fost realizat la iniţiativa Administraţiei Naţională „Apele Române”, prin Programul Naţional Cantus Mundi. Materialul video rezultat a înregistrat peste 100.000 de vizualizări numai pe pagina de Facebook Cantus Mundi România, iar audienţa totală a proiectului, cu cele peste 250 preluări în media naţională, a cumulat peste 3.000.000 de persoane.

Producţia „Water Song” (Cântecul Apei) a fost realizată sub îndrumarea artistică a compozitorului şi regizorului muzical Gabriel Scîrlet, cu ajutorul înregistrărilor cu sunete ale apei din natură trimise de aproape 1.000 de copii din Cantus Mundi, mixate cu voci ale corurilor din program şi cu intervenţii sonore ale ansamblului de percuţie Young Beats, coordonat de muzicianul Zoli TOTH.

„WATER SONG este un proiect muzical educativ şi, de asemenea, ecologic, care se înscrie perfect în filozofia Programului Naţional Cantus Mundi, aceea de a transforma în bine, prin muzică, lumea în care trăim. În acelaşi timp, este o creaţie cu o încărcătură emoţională puternică, iar impactul acestei producţii dezvoltate împreună cu Administraţia Naţională ‘Apele Române’, la care au contribuit aproape 1.000 de copii din program, din 23 de judeţe, ne confirmă deschiderea şi înţelegerea pe care o au cei mici pentru lucrurile importante pentru viitorul lor” – a declarat Emil Pantelimon, managerul Corului Naţional de Cameră „Madrigal – Marin Constantin”.

Dezvoltarea proiectului şi a campaniei „Water Song” reprezintă un demers de natură educativă şi de protejare a mediului, care are în vedere conştientizarea şi valorificarea apei ca resursă esenţială în viaţa noastră, a tuturor. Videoclipul poate fi accesat pe pagina oficială de facebook a Administraţiei Naţionale ‘Apele Române’, precum şi pe pagina oficială de facebook Cantus Mundi România şi pe canalul Youtube Cantus Mundi.

„Ne-am dorit ca prin această campanie să transmitem două mesaje importante: Preţuieşte Apa şi Să Păstrăm Apele Curate!, iar cei mai buni mesageri au fost copiii. Water Song este un proiect de impact naţional care contribuie la campania activă de conştientizare pe care Apele Române o duc în ceea ce priveşte efectele negative ale poluării apei” – ing. Laszlo Barabas, director general al Administraţiei Naţionale „Apele Române”.

Creaţia „Water Song” face parte din campania internaţională desfăşurată prin programul Naţiunilor Unite – UN WATER 22 March WORLD WATER DAY 2021, sub sloganul „Preţuieşte apa”.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.