Războiul cu operatorul de salubritate a fost câștigat de către Primăria Sectorului 1?

Foto: Primaria Sectorului 1 / Facebook

Marea realizare a celor 11 luni de mandat, rămâne, în opinia primăriței din Banu Manta nr 9, faptul că a redus facturile Romprest la nivelul de acum doi ani.

La întrebarea București FM în legătură cu stadiul proceselor cu Romprest, Clotilde Armand a declarat că a câștigat războiul cu operatorul de salubritate, dar mai sunt procese pe rol.

„Am câștigat în sensul că asteptăm ca procesele pe fond să fie judecate”, a răspuns primarul Sectorului 1.

În ciuda acestor procese, edilul anunță că este gata să inițieze procedura de reziliere a contractului cu Romprest.

Daniela Popa (consilier local): Războiul cu Romprest e departe de a fi câștigat!

Consilierul local Daniela Popa spune, însă, că Primăria Sectorului 1 ar fi departe de a fi câștigat războiul cu operatorul de salubritate.

Astfel, creșterea facturilor de salubritate față de cele de acum doi ani a fost cauzată de creșterea frecvențelor pe timpul pandemiei, în urma deciziilor Comitetului Municipal pentru Situații de Urgență al Municipiului București (CMBSU). Ceea ce s-a întâmplat acum este reducerea acestor frecvențe, explică Daniela Popa.

Pe de altă parte, există, încă procese pe rol între operatorul de salubritate și Primăria Sectorului 1, procese care se pot încheia defavorabil autorității contractante, fapt ce ar duce la plata de penalități și despăgubiri către Romprest, este de părere consilierul local.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.