RECORD de vizualizari pe Youtube
Articol de alinadecu, 17 ianuarie 2022, 19:51
A depăşit la numar de vizualizari piesa „Despacito” a lui Luis Fonsi şi Daddy Yankee, în noiembrie 2020!
„Baby Shark Dance” este cel mai vizionat video de pe YouTube pentru 15 luni consecutive.
A devansat videoclipul anterior, in clasament, cu 2,3 miliarde de vizualizări .
Are 10 mi-li-ar-de de vizualizari!!!
Lansat în iunie 2016, acesta este cel mai urmărit videoclip din istoria YouTube.
În România, noi episoade si serialul animat „Baby Shark” sunt planificare pentru 21 martie, iar sezonul 2 va avea premiera în 2023.
Alături de cântecele, dansurile şi personajele sale emblematice, a luat lumea cu asalt cu provocarea virală #BabySharkChallenge, la care au participat copii, adulţi şi cele mai mari vedete pop din lume. Pe lângă provocarea virală, cântecul a înregistrat o serie de 20 de săptămâni pe Billboard’s Hot 100 şi a obţinut distincţiile RIAA Diamond (11x platină) şi BRIT 2 x Platinum.
După succesul global al videoclipului original, Baby Shark şi-a extins universul dincolo de internet cu propriul serial animat TV pe Nickelodeon, un program global de licenţiere a obiectelor promoţionale, turnee live în întreaga lume, jocuri interactive, NFT-uri şi multe altele.
În SUA, în 2021, „Baby Shark’s Big Show!” a ocupat un loc în Top 3 seriale la toate televiziunile cu programe de preşcolari, ajungând la peste 26 de milioane de telespectatori cu vârsta peste 2 ani pe Nickelodeon şi pe canalul Nick Jr. Continuarea filmului „Pinkfong and Baby Shark’s Space Adventure”, care a marcat a cincea cea mai vizionată producţie din lista Netflix Today’s Top 10 din SUA, este, de asemenea, în lucru.
Min-seok Kim, CEO al The Pinkfong Company, a declarat: „Suntem încântaţi să anunţăm că dragul nostru Baby Shark a înregistrat o altă etapă remarcabilă. A fost o călătorie cu adevărat semnificativă să asistăm la modul în care Baby Shark a conectat oameni din întreaga lume şi abia aşteptăm să prezentăm aventurile ulterioare ale lui Baby Shark, care vor aduce experienţe de neuitat şi mai multor fani de pretutindeni.”
Drept parte a sărbătoririi acestei etape, The Pinkfong Company va lansa o campanie de un an, Beyond Infinity,pentru a intari încrederea fanilor că orice este posibil şi realizabil, aşa cum Baby Shark a reuşit să-şi extindă propriul univers dincolo de internet.