30 de centre fixe și 91 de recenzori la dispoziția cetățenilor Sectorului 6!

Cetățenii Sectorului 6 nu trebuie să stea la cozi, la centrele de recenzare din incinta instituțiilor publice sau a centrelor comerciale. Ei pot accesa centrele fixe de recenzare din apropierea domiciliului lor, care oferă condiții civilizate și unde timpul de așteptare este mult mai mic.

Cetățenii Sectorului 6 au la dispoziție, începând din această dimineață, 30 de centre de recenzare fixe, cu un total de 91 de recenzori.
În afară de acestea, mai există 147 de cenzori pe teren, potrivit consilierului local al Sectorului 6 Lucian Dubălaru.

Centrele fixe sunt organizate în sedii ale instituțiilor subordonate autorității locale, în centrele comerciale, în unități de învățământ și, începând de astăzi dimineață, în șapte stații de metrou din Sectorul 6, explică Dubălaru.

Consilierul local spune că, în toate centrele fixe de recenzare, sunt asigurate condiții pentru ca cetățenii să nu fie afectați de caniculă.
Și ideea organizării de centre de recenzare în stațiile de metrou, înaintea turnicheților de acces, are la bază tot cerința de a-i feri pe oameni de caniculă, mai spune el.

Consilierul local Lucian Dubălaru face apel la cetățeni să nu se aglomereze la punctele de recenzare din centrele comerciale și să meargă către cele din proximitatea domiciliului lor.

„Ca în tot Bucureștiul, după cum bine știți, sunt sub 50% din populație recenzați. Tocmai de aceea, Primăria Sectorului 6 a venit în ajutorul INS și a organizat 30 de puncte fixe, unde cetățenii pot veni să se recenzeze. Și mai avem 147 de recenzori, pe teren. Aceste puncte fixe sunt organizate în instituțiile publice pe care noi le coordonăm – primărie, sedii taxe și impozite, în centrele comerciale, în unitățile școlare și, începând de astăzi, și în șapte stații de metrou de pe suprafața Sectorului 6.
Din experiența săptămânii trecute, într-adevăr, am avut perioade de aglomerare și, atunci, am făcut tot posibilul să le asigurăm niște corturi, pentru umbră, locuri unde să stea, cât și apă potabilă.

Lista și programul de funcționare al celor 30 de puncte fixe de recenzare din Sectorul 6:

Administrația Școlilor – Răsadniţei 59. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

Bd. Timișoara, nr. 21. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

Sediul Primăriei Sectorului 6, Biroul Unic – Calea Plevnei nr. 147-149. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

Casierie Cartier Brâncuși- Valea Doftanei cu Aleea Masa Tăcerii: Luni: 13-21. Marți-Duminică: 9.00-21.00;

DGASPC – Calea Crângași 3. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

DGITL – Drumul Taberei 18. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

DGITL – Strada Brașov 25. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

Drumul Taberei 34. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

eMAG Crângași – Virtuții 148. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

Păcii – Iuliu Maniu 220. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

Starea Civilă – Drumul Sării. Luni-Duminică: 9.00-21.00;

Parc Drumul Taberei – Zona meselor de șah. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala 117 – Fabricii 22. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala 142 – Centurii 4. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala 153 – Sabareni 21. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala 155 – Pașcani 6. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala 156 – Dealul Tugulea 35. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala 206 – Aleea Ariniş 5. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala 311 – Garleni 10. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala Ion Dumitru – Hanul Ancutei 4. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Scoala Regina Maria – Apusului 71-73. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala Sf Andrei – Parva 3-5. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00;

Școala Sf Treime – Ghirlandei 7. Luni: 13.00-21.00 / Marți-Duminică: 9.00-21.00.

Stația de metrou Favorit;

Stația de metrou Valea Ialomiței;

Stația de metrou Brâncuși;

Stația de metrou Râul Doamnei;

Stația de metrou Politehnica;

Stația de metrou Lujerului;

Stația de metrou Gorjului.

Ideea cu stațiile de metrou ne-a venit în week-end – ul trecut. Aici, putem să avem condiții, sistemul de climatizare și condițiile optime să aștepte, până se recenzează.
Important este ca fiecare cetățean să fie recenzat, așa cum spune și legea. Este obligativitatea lor. Noi nu facem decât să facilităm această recenzare, să le punem la dispoziție aceste centre și să-i rugăm să vină către aceste centre, cu încredere. Și, nu în ultimul rând, să nu se înghesuie doar în anumite centre și să verifice lista tuturor celor 30 de centre fixe și să meargă către proximitate și nu doar către centrele comerciale”, a declarat Lucian Dubălaru pentru București FM.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.