Aproape 36% dintre zborurile operate pe Aeroportul Otopeni au avut întârzieri în ultima săptămână

Sursa foto: Andra Radu/arhiva

Aproape 36% dintre zborurile operate pe Aeroportul „Henri Coandă” în ultima săptămână au avut întârzieri mai mari de 30 minute.

Potrivit datelor transmise joi de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), în intervalul 11 – 18 august 2022, pe Aeroportul „Henri Coandă”, un număr de 839 zboruri (aterizări şi decolări) au înregistrat întârzieri mai mari de 30 minute, cu 95 mai multe faţă de săptămâna anterioară. În acelaşi interval, pe AIHCB au fost operate 2.333 de zboruri (2.192 regulate şi 41 neregulate).

Aproape jumătate (410) dintre zborurile care au consemnat întârzieri au avut drept cauză întârzierea sau rotaţia echipajelor sau aeronavelor, precizează CNAB.

Numărul întârzierilor corespunde, în general, cotei de piaţă a companiilor aeriene pe AIHCB, astfel încât cele mai multe zboruri întârziate s-au înregistrat la Wizz Air (254 de zboruri), Ryan Air (133), Tarom (133 de zboruri) şi Blue Air (122). În acelaşi interval de referinţă, 8 zboruri au fost anulate, unul singur dintre acestea fiind operat de una dintre cele patru companii anterior menţionate, mai menționează CNAB.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.