Blue Air susține că a oferit pasagerilor opțiunea de rambursare a banilor!
Articol de bucurestifm, 8 septembrie 2022, 14:33
Compania Blue Air susține că le-a oferit pasagerilor afectați de suspendarea zborurilor opțiunea de rambursare a sumelor cheltuite pentru bilete.
Returnarea banilor depinde însă de veniturile care vor fi realizate după reluarea activității.
Cu alte cuvinte, există riscul ca pasagerii să rămână călători păgubiți, a spus, la Radio România Actualități, președintele Asociației de Protecție a Consumatorilor InfoCons, Sorin Mierlea. El i-a îndemnat pe toți cei afectați să se adreseze instanțelor.
Potrivit Blue Air, suspendarea zborurilor până în 12 septembrie ar fi însemnat anularea a 400 de curse, pentru care aveau bilete peste 54.000 de călători.
Șeful Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Horia Constantinescu, a spus că instituția pe care o conduce ia în calcul să depună o plângere penală împotriva companiei Blue Air.