ASLS organizează între 20 – 22 martie o nouă ediție a Career Fest

Career Fest este „Back in Business” în acest an și revine, în format fizic, în Holul de Marmură din strada Edgar Quinet, nr. 5-7, în perioada 20-22 martie, între orele 10-16.
Proiectul este organizat de Asociația Studenților din Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (ASLS), din cadrul Universității București.

In cadrul acestui eveniment vor fi invitați reprezentanți ai companiilor, care vor avea câte un stand amplasat în incinta facultății. Reprezentanții acestora vor răspunde la întrebări și vor prezenta posibilitățile de angajare, condițiile, dar și câteva din experiențele acestora în calitate de angajați. Astfel, studenții își pot forma o idee realistă în ceea ce privește viitorul lor ca absolvenți.

Organizatorii susțin că proiectul Career Fest s-a bucurat de un mare succes în edițiile precedente, mulți studenți găsindu-și mai târziu un loc de muncă în cadrul companiilor participante.

Echipa Career Fest 2023, precum și participanții edițiilor anterioare, vorbesc despre importanța pe care a avut-o proiectul în viața lor profesională, dar și despre experiența plăcută pe care au avut-o în cadrul evenimentului:

„Career Fest este proiectul care m-a ajutat să-mi lărgesc perspectiva în ceea ce privește piața muncii. La început, nu eram sigură că îmi voi găsi un loc de muncă stabil, însă, în cadrul proiectului, am avut ocazia de a cunoaște gama largă de joburi care se pot găsi odată ce finalizezi studiile. Participarea la eveniment și întâlnirile cu partenerii mi s-au părut foarte utile, fiindcă aceste lucruri constituie un avantaj, mai ales când intrăm în contact direct cu sursa. Recomand participarea la proiect nu doar pentru cei la început de drum, dar și pentru cei ce vor, poate, să își evalueze opțiunile.” (Andreea Tomescu, participant Career Fest ediția 2019)

„Career Fest este unul dintre cele mai importante proiecte marca ASLS. Din cauza situației epidemiologice din ultimii ani, nu am reușit să particip la acest proiect în format fizic, însă am intrat la fiecare webinar ale ultimelor două ediții. Este de mare ajutor să iei contact cu persoanele din câmpul muncii care îți prezintă perspectiva lor asupra locurilor disponibile și îți facilitează înțelegerea unor concepte destul de încețoșate pentru noi, studenții, precum: calități ale unui candidat bun la angajare, ce așteptări au angajatorii de la noi etc.

De asemenea, prin acest proiect, am aflat și de multe oportunități de angajare, iar procesul de aplicare la unele dintre firme m-a ajutat să înțeleg și mai bine ceea ce s-a discutat în cadrul sesiunilor de formare.

Ediția de anul acesta va fi, din punctul meu de vedere, una și mai de succes, deoarece proiectul se va desfășura în format fizic. Este o experiență cu totul diferită să te întâlnești cu reprezentanți ai companiilor față în față și să pui orice întrebare punctual, direct persoanei în cauză. Mă aștept ca numărul studenților care vor participa anul acesta să fie unul mare, ținând cont că, astfel, mulți dintre noi ne-am putea găsi un job și ne-am putea începe oficial viața de adulți.” (Diana Cenușă, Asistent-Coordonator ediția 2023).

Evenimentul este interesant, fiindcă se axează pe companii din diverse domenii de activitate, lucru benefic pentru toți studenții. De asemenea, vor avea loc și workshopuri, care întrunesc un amalgam de subiecte de interes, precum: soft skills, cum să-ți faci un CV, procesul de recrutare, dar și multe altele. Astfel, proiectul reprezintă un avantaj pentru companii, dar și pentru participanți, a declarat Mădălin Catană, Coordonator ediția 2022.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.