O nouă identitate vizuală pentru FJSC!
Articol de bucurestifm, 16 martie 2023, 12:43
După un amplu proces de rebranding, „Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării” (FJSC) din cadrul Universității din București are o noua identitate vizuala, realizată în colaborare cu grupul de comunicare WOPA.
FJSC este prima instituție de învățământ superior public din România care își relansează imaginea, în linie cu așteptările și comportamentului noilor generații de studenți și profesori. Astfel, FJSC va utiliza începând de astazi 16 martie 2023 un nou logo, ce beneficiază de un design contemporan și care ilustrează aspectele definitorii pentru prestigioasa instituție de invățământ: creativitate, claritate și transparența comunicării.
De asemenea, noul website al FJSC este gândit ca o platformă de interactivitate cu utilizatorii, după modele actuale ale celor mai importante instituții de invățământ internaționale. Cu un target dual – atât studenții existenți care au nevoie constant de informații academice actualizate pe parcursul studiilor, cât și viitorii studenți la licență sau master, liceeni sau absolvenți ai altor instituții de învățământ – website-ul și întreaga experiență online cu platformele FJSC pot influența decizii de carieră pentru viitor. Abordarea noului site a fost regândită pornind de la structură, pentru a facilita navigabilitatea și experiența utilizatorilor, iar scopul a fost de a implementa o cantitate considerabilă de informații care să poată fi accesată extrem de ușor. Acesta se regăsește la adresa: www.fjsc.unibuc.ro.
“Absolvenții FJSC sunt jurnaliștii viitorului sau viitorii strategi în comunicare și influenceri ai business-ul din România – deciziile și activitatea lor au o influență majoră atât în cadrul marilor multinaționale cât și în cadrul companiilor antreprenoriale locale. Suntem mândri să fim promotori în ceea ce considerăm a fi primul proiect major de rebranding în sistemul instituțional românesc de educație. Pentru un învățământ modern în jurnalism și comunicare, noua identitate digitală exprimă adecvarea facultății la provocările tehnologice și la impactul revoluției digitale,” declară profesorul Antonio Momoc, decanul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării.
Noua identitate vizuală FJSC a fost lansată astăzi, 16 martie, în cadrul evenimentului de lansare au luat cuvântul prof. univ. dr. Laura Comănescu, prorector al Universității, decanul FJSC – Antonio Momoc, prodecanul FJSC – Dan Podaru, Ionuț Datcu – CEO Wopa Communication, Andreea Bozoi – Managing Director, Fortuners, jurnaliștii Cosmin Stan (ProTV), Lavinia Petrea (ProTV), Paula Herlo (ProTV), Lucian Mandruță (DigiFM), Ligia Munteanu (Digi24), Tudor Mușat (B1 TV).
Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universității din București este prima facultate de jurnalism înființată după 1989, prin Hotărârea de Guvern nr. 55 din 19.01.1990 și formează încă de la înființare studenți în trei specializări la nivel licență: Jurnalism, Publicitate, Comunicare și Relații Publice. Printre absolvenții FJSC se numără Petrișor Obae (paginademedia.ro), Alex Nedea (recorder.ro), Corina Caragea (ProTV), Tudor Mușat (B1TV) sau Luca Niculescu, fost jurnalist, fost ambasador, secretar de stat special pentru aderarea la OCDE.
Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București este acreditată de ARACIS (Agenția Română de Asigurare a Calității în învățământul Superior) și membră a Asociației Europene de Formare în Jurnalism (EJTA) și a Institutului European pentru Educație în Comunicații Comerciale
Misiunea FJSC este una strategică de formare a unor jurnaliști și comunicatori responsabili cu obiectivul major al informării corecte a opiniei publice, al promovării valorilor libertății și democrației contemporane.