Noi reguli pentru publicitate vizuală și afisaj în sectorul 6

Primăria Sectorului 6 are un nou regulament de publicitate și afișaj, un proiect de hotărâre în acest sens fiind adoptat în şedinţa Consiliului Local de marţi.

Acesta este însoțit de un ghid destinat comercianților și producătorilor de materiale publicitare, pentru a-i susține în crearea unor firme de calitate, care să facă mai atractive activitățile comerciale.

Prin noul regulament primăria si-a propus să schimbe în bine aspectul sectorului.

Toți comercianții vor trebui să respecte aceste regului, si să intre în legalitate până la finalul anului.

„Prin acest nou regulament ne-am propus să dăm un aspect mai plăcut părții de vest a orașului nostru și vom lupta cu dimensiunile exagerate, excesul de informații, grafica neglijentă.
Astfel, expertul în design si grafica Bogdan Dumitrache ne-a propus niște reguli de bun simț pe care le vom implementa de acum înainte, gradual. Tot ce vine la autorizare în Sectorul 6 va trebui să respecte aceste reguli. Agenții comerciali care au magazine, restaurante, farmacii, shaormerii etc. au suficient timp, până la finalul anului, să se conformeze”, a transmis primarul Ciprian Ciucu.

Ghidul conține atât exemple de “așa da”, cât și de “așa nu” cu privire la:

  •  Literele volumetrice;
    • Firma pe suport rigid;
    • Firma în console;
    • Inscripționarea pe vitrină;
    • Copertine;
    • Dimensiunile, proporțiile și și amplasarea firmei;
    • Fragmentarea prin colantare.

Ghidul se poate consulta AICI

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.