Portal pentru eficientizarea comunicării cu preşedinţii şi administratorii de bloc

Sursa foto: www.ps2.ro

Primăria Sectorului 2 va lansa un nou portal destinat comunicării mai eficiente cu preşedinţii şi administratorii de bloc.

Totodată se va permite şi partajarea online a documentelor. Acestea vor putea fi semnate electronic şi se va evita deplasarea la ghişeele instituţiei.

Noul portal va aduce acces rapid la informaţii actualizate, comunicare eficientă cu instituţiile publice, gestionare simplificată a documentelor, identitate electronică securizată și semnare electronică pentru eficienţă sporită.

Platforma informatică destinată comunicării cu asociaţiile de proprietari sau chiriaşi a fost realizată prin proiectul ”Administraţie publică digitalizată şi eficientă pentru cetăţenii Sectorului 2”.

Valoarea totală a proiectului este de 3.706.672,54 de lei, din care 3.706.672,54 de lei (98%) reprezintă finanţarea nerambursabilă din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 – 2024.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.