Serviciul de încheiere a contractelor de salubritate se mută în sediul Primăriei Sectorului 3!
Articol de Sabina Lapadatescu, 2 martie 2024, 14:49
Începând de luni, 4 martie, activitatea de relații cu publicul pentru încheierea contractelor de salubritate se va muta la sediul Primăriei Sectorului 3.
Astfel, Serviciul Comercial și Recuperări Creanțe, specializat în contracte de prestare a serviciului de salubritate, va funcționa la adresa Calea Dudești nr. 191. Acesta a fost relocat pentru a veni în sprijinul beneficiarilor serviciului de salubritate care vor avea astfel la dispoziție atât metroul (stația Dristor), cât și mijloace de transport în comun la suprafață, anunță autoritatea locală.
Programul de lucru cu publicul pentru încheierea contractelor de salubritate și a altor documente cu privire la acestea este următorul:
· luni, marți, miercuri: 8.30-16.30;
· joi: 8.30-18.30;
· vineri: 8.30-14.30.
Activitatea de relații cu publicul din bd. Nicolae Grigorescu intersecție cu Splaiul Unirii se va mai desfășura după programul obișnuit (8.00-16.00) doar până vineri, 8 martie.
Contractele de salubritate pot fi încheiate și online
Încheierea contractelor de salubritate se poate face și online. În acest sens, Direcția Generală de Salubritate Sector 3 pune în continuare la dispoziția cetățenilor, gratuit, semnătura electronică.
Utilizatorul transmite prin e-mail, la adresa comercial@salubritate3.ro, documentele necesare încheierii contractului și informații suplimentare. Un reprezentant al operatorului va contacta utilizatorul, apoi va demara procedura de semnare online a contractului. Utilizatorul va primi în final un e-mail și va urma etapele prezentate.
Informații suplimentare cu privire la încheierea contractelor de salubritate pot fi obținute la numerele de telefon 0720.777.548/0720.777.808 sau prin e-mail la adresa comercial@salubritate3.ro.