Campanie, ”Italia, lasă-te surprinsă de România!”

Foto: Alina Ene

România este promovată în Italia.

O campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică se desfăşoară până pe 24 aprilie în Roma şi Milano.

Iniţiativa îşi propune să atragă atenţia publicului italian asupra diversităţii ofertei turistice din România, punând accentul pe turismul cultural şi cel de aventură.

În cadrul campaniei, 90 de autobuze urbane din Roma sunt acoperite cu imagini reprezentative pentru România.

În Milano, 100 de panouri din 67 de staţii de metrou prezintă atracţiile turistice ale României, iar 2 tramvaie urbane sunt integral acoperite cu imagini sugestive.

Obiectivele turistice selectate pentru promovare sunt Transfăgărăşanul, Mănăstirea Suceviţa şi Castelul Peleş, fiecare imagine fiind însoţită de un cod QR care oferă accesul la informaţii detaliate despre destinaţiile prezentate.

Italia a fost în 2023 a doua ţară emiţătoare de turişti străini în România, numărul vizitatorilor italieni fiind cu 50% mai mare faţă de anul precedent.

Campania de promovare turistică a României la Roma şi Milano este organizată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, cu sprijinul IGCDecaux.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.